BAKIN KOLAC SA TRESNJAMA

U dvoristu  bakine kuce  pored ogromne stare kruske,   centralno mesto je zauzimala tresnja.  Tu tresnju je meni poklonio moj ujak kada sam bila mala devojcica. Imala sam utisak da je svake godine radjala vise nego prosle.  U to vreme skoro svaka kuca imala je svoju tresnju u dvoristu. Cesto bi se desavalo da neko preskoci ogradu kako bi ubrao tresnje. Od kada nema vise moje bake, mojih roditelja, a ni ujaka svakog proleca se setim i pitam se da li je tresnja jos uvek tamo. 

Potrebni sastojci:

3 jaja;
2 solje (2,5dl) secera;
1 solja ulja;
1 solja jogurta;
2 solje brasna;
1 vanilin secer;
1 kesica praska za pecivo;
350g tresanja;
Malo secera u prahu za posipanje. 

Priprema:

Umutite jaja sa secerom,  pa potom dodajte ulje i jogurt,  jos malo umutite,  a onda dodajte brasno pomesano sa praskom za pecivo i vanilin secer. Sipajte masu u pleh,  a zatim rasporedite tresnje ociscene od kospica. Pecite na 180 stepeni oko 40 minuta ili proverite cackalicom. Ohladite kolac i odozgo ga pospite secerom u prahu. 

Коментари

Популарни постови са овог блога

KIS SA SIROM I SUNKOM

SVINJSKI GULAS SA CRNIM VINOM

POSNI PASULJ NA VODI