COKOLADNA TORTA

Pre nego sto predjemo na recept, moram nesto da vas pitam: da li vam se nekada desilo da vam torta ne uspe? Meni se desilo pre nekoliko godina, secam se pravila sam bas ovu cokoladnu tortu, koja je pre bila nalik kremu a ne torti, bukvalno sam je ubacila u vanglu. Doduse moram priznati ukus je bio fantastican, a mogla je se jesti samo kasikom. Toga dana sam trebala imati goste. Napravila sam ja jos jednu, nije bila cokoladna vec neka sa keksom. Moja sestra od tetke je videla moju neuspelu tortu, probala i odusevila se, to nije sve istu tu tortu je posluzila gostima. Kakva sramota, nisam znala gde da gledam, no na moju srecu svi su bili odusevljeni cak su me i pohvalili. Sta mislite koja se torta pre pojela? Sapnucu
vam: ona prva neuspela. 
Tako sam ja prosla sa svojom neuspelom tortom, a vi?
Ta torta danas izgleda ovako a evo i recepta za nju.
Potrebni sastojci:
Kora
7 kasika secera;
8 zumanaca;
250g mlevenih oraha;
7 kasika brasna;
3 kasike meda;
Fil
4 jaja:
200g secera;
100g cokolade; i
1 margarin.
Nacin pripreme:
Umutiti 7 kasika secera sa 8 zumanaca, posebno umutiti belanca (sipati malo soli da se dobro umuti) sjediniti zumanca i belanca, dodati mlevene orahe, brasno i med. Staviti da se pece. Seći na tri dela.
Fil: ulupana jaja kuvati na pari sa 200g secera, cokoladom, kasnije dodati margarin. Promesati, pustiti malo da se prohladi i filovati tortu unutra i odozgo.

Коментари

Популарни постови са овог блога

KIS SA SIROM I SUNKOM

SVINJSKI GULAS SA CRNIM VINOM

POSNI PASULJ NA VODI